Gaismas reklāmas atjaunošana (plusi un mīnusi)

Gaismas reklāmas atjaunošana (plusi un mīnusi)

Vides reklāmas ekspluatācijas laiks, kas Latvijā vidēji ir 5 gadi, bieži vien nodara nopietnas problēmas reklāmām  - izdeg LED diodes, lāstekas sabojā profilus, līmplēve sākusi balēt vai reklāma vienkārši kļuvusi netīra. Latvijā ir diezgan nepateicīgi laika apstākļi vides reklāmām – vasarā saulē +40, ziemā līdz pat -30 grādiem, tā ir liela slodze reklāmai un materiāliem, kuri tikuši izmantoti reklāmas izgatavošanā. Ja kāds ražotājs ir izdomājis ieekonomēt uz kvalitatīvu, atbilstošu āra apstākļu materiālu iegādi, tad reklāma visticamāk tiešām var sākt izskatīties bēdīgi. 

Vēl der atcerēties, ka atbilstoši normatīvajiem aktiem, Rīgas pilsētas būvvalde var uzlikt sodu par novecojošu, nesakoptu reklāmu vai arī par reklāmu, kurai ir beidzies izvietošanas termiņš, un Jā! Viņi to dara!

Daudzi klienti vēršas pie reklāmas izgatavotājiem ar lūgumu, man ir jau gatava reklāma vajag tikai nedaudz pamainīt info vai arī uzlikt jauno logo – šeit tālāk pāris plusi un mīnusi reklāmas atjaunošanai.

Plusi –

Gatavs projekts – tas ir ļoti labi, ja ir saglabājies gatavs projekts ar visiem izmēriem un materiālu specifikāciju.

Elektroinstalācija, pamati vai rāmis – tas atvieglo darbu meistariem.

Reklāmas izmaksas – jā, bieži sanāk, ka reklāmas atjaunošana ir iespējama un izmaksas ir lētākas nekā jaunai reklāmai, bet jautājums, vai tas būs ilgtermiņā izdevīgāk, lētāk? Vidējais ietaupījums sākotnēji  reklāmu atjaunojot ir 30%.

Mīnusi –

Daži amata brāļi - varbūt nav bijusi gana liela pieredze reklāmas izgatavošanā un tad ņemot nost var redzēt visādus brīnumus, citreiz pat reklāmas vienkārši saplīst atskrūvējot vienu skrūvi. Līdz ar to tas apgrūtina darbus un klientam sanāk dārgāka tā atjaunošana.

Garantijas laiks - lielākoties nepārsniegs 1 gadu, par cik reklāmai tikai daļēji atjauno nevis nomaina visus pamatmateriālus.

Reklāmas izskats – ne vienmēr reklāmu ir iespējams atjaunot par visiem 100%, līdz ar to reklāmām var palikt dažas ne visai skaistas detaļas vai elementi.

Priekšējais panelis/reklāmas fasāde –ja reklāmas panelis ir saskrāpēts, saulē deformējies, vai saulē izdedzinātas uzlīmju vietas, tad to īsti nevar atjaunot, var pārlīmēt pāri jaunu skaistu uzlīmi, bet par cik panelim jau pašā pamatā ir bojājums, tad attiecīgi tajā vietā arī būs bedrīte vai burbulis, vai iepriekšējā maketa siluets.

Demontāža – papildus izmaksas projektam.

Mūsu ieteikums ir viennozīmīgi jaunas vides/gaismas reklāmas izgatavošana, ja tomēr esiet izvēlējušies ‘’lētāko’’ variantu - Atcerieties – pie reklāmas atjaunošanas – noteikti nomainiet apgaismojumu, ja reklāmas vecums ir sasniedzis 3-5 gadi. Mūsdienu LED diodes ir gan energo efektīvākas, gan arī par apgaismojumu varēsiet neuztraukties nākamos 3-5 gadus!

Par reklāmas atjaunošanu ikdienā ar klientiem ir nācies daudz runāt. Vislabākais salīdzinājums šim procesam būtu ar vissezonas riepām – braukt var gan ziemā, gan vasarā, liekas, ka lēti, bet par ilgtermiņu vari aizmirst un lietošana tā vien būs kā apmierinoša!